مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-03بين الملل

ادعای لهستان درباره تلاش واگنر ها برای بی ثبات کردن جناح شرقی ناتو


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ماتئوش موراویتسکی» نخست وزیر لهستان پنجشنبه (سوم اوت) ادعا کرد نیرو های گروه واگنر به جناح شرقی ناتو برای بی ثبات کردن آن نزدیک می شوند.

- در ادامه تنش های اخیر بین بلاروس و لهستان، نخست وزیر این کشور عضو ناتو ادعا کرد نیرو های واگنر حاضر در بلاروس به جناح شرقی این ائتلاف نظامی غربی برای بی ثبات کردن آن نزدیک می شوند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ماتئوش موراویتسکی نخست وزیر لهستان پنجشنبه (سوم اوت) ادعا کرد نیرو های گروه واگنر به جناح شرقی ناتو برای بی ثبات کردن آن نزدیک می شوند.

به نوشته رویترز، تعداد نامشخصی از نیرو های شرکت نظامی خصوصی واگنر آموزش به ارتش ملی بلاروس را آغاز کرده اند که باعث شده لهستان شروع به نزدیک تر کردن بیش از 1000 نیروی خود به مرز کند.

وزیر دفاع لهستان سه شنبه ادعا کرد دو بالگرد بلاروسی حریم هوایی این کشور را نقض کردند و گفت در پاسخ به اقدامات ترکیبی روسیه و بلاروس علیه لهستان، استقرار نظامی خود در مرز شرقی را افزایش خواهد داد.

پیش از آن ارتش لهستان گفته بود بالگرد ها حریم هوایی این کشور عضو ائتلاف غربی ناتو را نقض نکردند، اما بعد حرف خود را عوض کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای لهستان درباره تلاش واگنر ها برای بی ثبات کردن جناح شرقی ناتو

ادعای لهستان درباره تلاش واگنر ها برای بی ثبات کردن جناح شرقی ناتو