مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-28بين الملل

در جلسه استماع کنگره آمریکا در مورد موجودات فرازمینی چه گذشت؟


«موجودات غیر انسانی» و «شفافیت» دو کلیدواژه اصلی در جلسه استماع کنگره ایالات متحده درباره پدیده های هوایی ناشناس یا همان یوفوها بودند.

- موجودات غیر انسانی و شفافیت دو کلیدواژه اصلی در جلسه استماع کنگره ایالات متحده درباره پدیده های هوایی ناشناس یا همان یوفوها بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بزرگ ترین جلسه استماع عمومی درباره پدیده های هوایی ناشناس که با نام یوفو(UFO) نیز شناخته می شوند، آغاز شد.

دیوید گروش به عنوان اصلی ترین افشاگر در مورد یوفوها و مدعی پنهان کردن این وقایع توسط دولت ایالات متحده طی دهه های اخیر فاش کرد که دولت این کشور یک برنامه چند دهه ای را با هدف جمع آوری و تلاش برای مهندسی معکوس بشقاب پرنده های سقوط کرده انجام داده است.

عباراتی مانند بیولوژیک غیرانسانی و شفافیت در جلسه استماع کنگره ایالات متحده در مورد پدیده های هوایی ناشناس(UAP) که معمولاً به عنوان بشقاب پرنده یاد می شوند، از کلیدواژه های اصلی بودند.

در این جلسه سه کهنه سرباز از جمله دیوید گراش(David Grusch) به عنوان شاهد حضور داشتند.

این جلسه توجه جهانیان را به خود جلب کرده است، چرا که اظهارات گراش در مورد سقوط فضاپیماهای بیگانه روی زمین و بازیابی احتمالی موجودات فرازمینی توسط ایالات متحده بسیار عجیب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه استماع کنگره آمریکا در مورد موجودات فرازمینی چه گذشت؟

در جلسه استماع کنگره آمریکا در مورد موجودات فرازمینی چه گذشت؟