مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-19سياسي

سرلشکر موسوی: الگوی کارآمد دفاع منطقه ای توسط ایران شکل گرفته است


به برکت خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و در سایه مجاهدت و فداکاری مدافعان حرم، الگوی کار آمد دفاع منطقه ای شکل گرفته و بازدارندگی در برابر دشمنان را تقویت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه اظهار کرد: از همان روزهای اولیه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز تعابیری که امامین انقلاب در مورد سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به کار می بردند مایه شادی دل و شیرین کامی همه دوستداران انقلاب و ناراحتی و خشم دشمنان بوده است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دنیا در حال گذار از پیچ تاریخی در وضعیت تلاطم و انتظار برای استقرار نظمی جدید قرار دارد، افزود: بعد از قطع نظریه نظام تک قطبی به سرکردگی آمریکای جهانخوار، تهدیدی که در نظام چند قطبی ایجاد شد آخرین نظریه ها درباره ی آینده نظام بین المللی ناظر بر شکل گیری نظام دو یا چند قطبی است.

سرلشکر موسوی گفت: در حال حاضر، آشفتگی که در نظام سرمایه داری وجود دارد محدودیت قدرت های به ظاهر بزرگ در حل بحران های منطقه ای و بین المللی و افزایش اهمیت و تأثیر افکار عمومی و روند رو به رشد تقابل چین با آمریکا و روند دلار زدایی در معاملات جهانی از یک طرف و از سوی دیگر گستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر موسوی: الگوی کارآمد دفاع منطقه ای توسط ایران شکل گرفته است

سرلشکر موسوی: الگوی کارآمد دفاع منطقه ای توسط ایران شکل گرفته است