مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-16اقتصادي

90 میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب شرب در گنبدکاووس


معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: از محل اعتبارات ملی، استانی، شهرستانی و ردیف محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) مبلغ 90 میلیارد تومان برای تامین آب شرب روستاها و شهرستان گنبدکاووس تخصیص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حمید گوگلانی ظهر امروز در جلسه بررسی و رفع مشکل تنش آبی شهرستان اظهارکرد: برای تسریع در حفرو تجهیز چاه های آب شرب شهرستان با هدف تامین آب شرب شهر و روستاهای شهرستان گنبدکاووس از محل اعتبارات ملی، استانی، شهرستان و ردیف اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) مبلغ 90 میلیارد تومان تخصیص یافت.

وی تصریح کرد: با همکاری آب وفاضلاب شهرستان گنبدکاووس طرح زون بندی آب شرب شهرگنبدکاووس تا پایان سال 1403 با اعتبار 20 میلیارد تومان اجرا می شود.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: برای تامین آب شرب سایت سیل زدگان و اجرای طرح نهضت ملی مسکن جوانان در روستای تقی آباد زمینی به مساحت 500 مترمربع برای حفرو تجهیز چاه و استقرار تاسیسات موردنظر در نظر گرفته شده که این متراژ برای استقرار این تجهیزات و تاسیسات کافی نبوده و تلاش داریم تا مساحت بیشتری را در اختیار قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب شرب در گنبدکاووس

90 میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب شرب در گنبدکاووس