مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-16سياسي

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند


در آیینی با حضور مسئولان شهرستان دیر از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

- به گزارشخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بحرانی ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از آزادگان شهرستان دیر، اظهار داشت: آزادگان سرافراز در راه حراست و صیانت از کیان دین سختی های زیادی در سیاه چال های مخوف رژیم بعث تحمل کردند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر افزود: آزادگان با تأسی به موسی بن جعفر (ع) در مقابل شکنجه ها و ظلم های رژیم بعث عزت، صلابت، ایمان و اقتدار خود را حفظ کردند و از باورهای خود کوتاه نیامدند.

وی با بیان اینکه آزادگان و جانبازان به آزادمردان حریم ولایت همچون میثم تمار تأسی کردند، تاکید کرد: امروز بهترین الگو برای نسل جوان ما همین آزادگان هستند.

بحرانی با تاکید بر اینکه نباید فرهنگ ایثارگری و جهاد در جامعه فراموش شود، گفت: مراسم امروز قدم کوچکی به پاس قدردانی از مجاهدت های آزادگان سرافراز است.

یکی از آزادگان سرافراز شهرستان دیر به بیان خاطرات دوران اسارت پرداخت و با اشاره به سختی های آن دوران، گفت: نیروهای بعثی از هر راهی برای شکنجه و اذیت و آزار اسرای ایرانی استفاده می کردند تا استقامت ما را بشکنند.

مختار عالی پور افزود: بدترین چیز در اسارت جدای از دوری از وطن و خانواده، پخش آهنگ ها و فیلم های مبتذل بود تا بر ذهن و افکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند