مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-13فرهنگي

نقاشی قهوه خانه ای همچنان زیر ذره بین موزه هنرهای معاصر


سومین نشست تخصصی با عنوان تأثیر و تأثر نقاشی قهوه خانه ای بر هنرمندان معاصر ایران از سلسله نشست های تخصصی نمایشگاه «همچنان جاری»، چهارشنبه (25 مرداد ماه) در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

- سومین نشست تخصصی با عنوان تأثیر و تأثر نقاشی قهوه خانه ای بر هنرمندان معاصر ایران از سلسله نشست های تخصصی نمایشگاه همچنان جاری ، چهارشنبه (25 مرداد ماه) در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین نشست از سلسله نشست های تخصصی نمایشگاه همچنان جاری (مروری بر بازتاب جریان عاشورا در هنرهای تجسمی معاصر)، با عنوان تأثیر و تأثر نقاشی قهوه خانه ای بر هنرمندان معاصر ایران با حضور مرتضی حیدری نقاش، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، سهراب هادی منتقد و پژوهشگر و محمدرضا وحیدزاده پژوهشگر و مدرس دانشگاه (دبیر جلسه)، روز چهارشنبه (25 مرداد ماه) ساعت 14 در کتابخانه موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

بر اساس اعلام موزه هنرهای معاصر تهران این سلسله نشست های تخصصی هر هفته تا 22 شهریورماه، همزمان با نمایشگاه همچنان جاری، با حضور هنرمندان و صاحب نظران هنری برگزار می شود و ورود برای کلیه علاقه مندان آزاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاشی قهوه خانه ای همچنان زیر ذره بین موزه هنرهای معاصر

نقاشی قهوه خانه ای همچنان زیر ذره بین موزه هنرهای معاصر