مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-22سياسي

تقدیر نمایندگان مجلس از پیشرفت های صنعت دفاعی کشور


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن 31 مرداد ماه، روز صنعت دفاعی بیانیه ای تهیه کردند که در جلسه علنی امروز قرائت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد نادری در جلسه علنی امروز (سه شنبه 31 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه نمایندگان مجلس در تقدیر از پیشرفت های صنعت دفاعی در راستای تجلی امید و تبلور اقتدار ملی به مناسبت 31 مرداد روز صنعت دفاعی را قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است: بسمه تعالی دستاوردهای درخشان فرزندان ایران اسلامی در صنعت دفاعی نمادی از عزم ملی و قابلیت درون زای ملت بزرگ ایران در مسیر پیشرفت علمی، صنعتی و اقتدار دفاعی است.

این سرمایه ارزشمند نه تنها موجبات رویکرد فعالانه جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با تغییرات نظم امنیت منطقه ای و جهانی و افول دامنه نفوذ نظام سلطه در منطقه را فراهم نموده، بلکه الگو و زیرساخت گرانبهایی برای پیشرفت صنعتی و فناورانه کشور در عرصه صنایع راهبردی را ایجاد کرده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درک اهمیت راهبردی تلاش ها و موفقیت های جهادگران صنایع دفاعی کشور، حمایت و قدرشناسی خود را از پیشرفت های صنایع موشکی، پهپادی و سایر عرصه های دفاعی را قاطعانه اعلام می کنند و ضمن حمایت از تلاش های کارآمد وزارت دفاع و سایر نیروهای مسلح برای صیانت و بالندگی صنایع دفاعی و رونق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نمایندگان مجلس از پیشرفت های صنعت دفاعی کشور

تقدیر نمایندگان مجلس از پیشرفت های صنعت دفاعی کشور