مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-01سياسي

تعیین شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در خوزستان


رویکرد ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی، بر اساس تدابیر پیشگیرانه در راستای برگزاری انتخابات سالم و پرشور با مشارکت بالای مردمی است.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان گفت: رویکرد ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی، بر اساس تدابیر پیشگیرانه در راستای برگزاری انتخابات سالم و پرشور با مشارکت بالای مردمی است.

علی دهقانی در اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خوزستان که با حضور اعضای آن برگزار شد، اظهار کرد: تمامی مجریان و ناظران برگزاری انتخابات باید دو هدف اصلی شامل شناسایی افراد صالح و برگزاری انتخابات سالم را دنبال می کنند و همه عوامل مسئول باید به برگزاری هرچه بهتر و سالم تر و با مشارکت حداکثری این انتخابات کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی با بیان این که اقدامات در این حوزه باید در جهت تامین سلامت انتخابات، امنیت آن و افزایش مشارکت اجتماعی که سه رکن مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، باشد، افزود: در اصول اولیه قانون اساسی، اداره امور کشور به اتکای آرای عمومی است که تبلور آن در انتخاب است.

دهقانی گفت: در واقع مشارکت مردم در انتخابات مهم ترین این ارکان و حق اساسی آنان است و باید شرایط به گونه ای فراهم شود که مردم نقش اصلی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در خوزستان

تعیین شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در خوزستان