مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:012023-07-31سياسي

جانشین ناجا: اجازه جوسازی به شکست خورده های سیاسی نمی دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز در جمع خبرنگاران در سالن رازی رشت با بیان اینکه گیلان یکی از استان هایی است که بسیاری از افراد تمایل به سفر به این استان را دارند، اظهار کرد: دغدغه های مردم بر اساس قانون ملاک کار ماست، مردم دغدغه آرامش دارند و این امور از موضوعات جدی ما است.

وی با بیان اینکه مردم گیلان، مطالبه گر اجرای قوانین و رعایت مقررات قانونی و دینی هستتد، گفت: ما به مطالبات مردم احترام می گذاریم و برابر قانون مکلف به اجرا هستیم.

 جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برخورد با ناهنجاری هایی مانند سرقت و استفاده از سلاح های غیرمجاز در دستور کار ماست، افزود: نیروی انتظامی استان گیلان اقدامات مثبتی در این حوزه داشته است.

وی با اشاره به هدف گذاری ناجا برای رسیدن به مطالبات مردمی بیان کرد: یکی از مطالبات جدی مردم در کشور از جمله گیلان و مازندران با توجه به مهمان پذیر بودن و گردشگر بودن است که بر همین اساس رعایت مقررات توسط گردشگران در اولویت است و نباید عرف جامعه و قوانین توسط گردشگران نادیده گرفته شود.

رضایی با اذعان به اینکه مردم استان های شمالی بسیار به اصول خانواده مقید هستند، گفت: انقلاب امام (ره) انقلاب فرهنگی و نخستین اقدام امام تأکید بر عفاف و حجاب بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین ناجا: اجازه جوسازی به شکست خورده های سیاسی نمی دهیم

جانشین ناجا: اجازه جوسازی به شکست خورده های سیاسی نمی دهیم