مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 23:352023-08-11اجتماعي

خطر نامریی برای تهرانی ها!


طبق توضیحات معاون مدیرکل و رییس اداره محیط زیست استان تهران، آلودگی نامریی هوا در تابستان عمر تهرانی ها را کوتاه کرده است.

- جی پلاس ؛ اکوایران نوشت: معاون مدیرکل و رییس اداره محیط زیست استان تهران گفت: یک نوع آلودگی سمی و شیمیایی در شش ماهه اول سال اتفاق می افتد و نامریی است چون وجود خارجی ندارد مردم فکر می کنند هوا پاک است.

علیرضا رحمتی معاون مدیرکل و رییس اداره محیط زیست استان تهران در یک برنامه رادیویی درباره نوع آلودگی ها در شش ماه اخیر گفت: در کلانشهرها به ویژه شهر تهران تصور مردم بر این است که ما فقط در شش ماه دوم با آلودگی هوا مواجه هستیم اما در شش ماه اول هم دو نوع آلودگی داریم.

وی افزود: یک آلودگی در شش ماه اول سال مربوط به گرد و غبار است که در نقاط مختلف به خصوص شرق کشور دیده می شود که این از نوع فیزیکی گرد و غبار است اما یک نوع آلودگی سمی و شیمیایی هم داریم که در شش ماهه اول سال اتفاق می افتد و نامریی است چون وجود خارجی ندارد و مردم فکر می کنند هوا پاک است درصورتیکه نوع آلودگی که در شش ماهه اول سال وجود دارد آلودگی از نوع ازن است که نامریی است و باعث اثرات ریوی و تنفسی بر انسان دارد.

رحمتی تصریح کرد: شهروندانی که بیشتر به ارتفاعات سفر می کنند باید بدانند که وسط روز کمتر درمعرض آفتاب قرار بگیرند تا دچار عوارض این نوع آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر نامریی برای تهرانی ها!

خطر نامریی برای تهرانی ها!