مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:302023-07-26حوادث

3 سارق سابقه دار در آرادان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی آرادان از دستگیری سه سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد هفت فقره سرقت از اماکن خصوصی را اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد صدفی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی آرادان با بیان اینکه سه سارق سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند، ابراز کرد: این سارقان در حین اجرای طرح فتح 3 شامل برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی و ضربه زدن به کانون جرایم دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این افراد به هفت فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند، افزود: سرقت از منزل و اماکن خصوصی از جمله کار ویژه های این باند سرقت بود که از محل اختفای آنها در شهرستان آرادان دو موتور سلکیت، دوچرخه، ظروف و لوازم خانه و آشپزخانه و ابزار آلات و… کشف شد.

فرمانده انتظامی آرادان با بیان اینکه در طرح فتح با تمام عوامل بر هم زننده آرامش در شهرستان برخورد جدی خواهد شد، گفت: در قالب اجرای این طرح همچنین پنج متهم سابقه دار در زمینه فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

صدفی با بیان اینکه مقادیری از انواع مواد مخدر از این افراد کشف و ضبط شد، ابراز داشت: متهمان سرقت مذکور و همچنین پرونده مواد مخدر، با تکمیل مستندات و اطلاعات، به دادسرا ارجاع شد تا به پرونده آنان رسیدگی قضایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 سارق سابقه دار در آرادان دستگیر شدند

3 سارق سابقه دار در آرادان دستگیر شدند