مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-16بين الملل

افشای طرح MI6 انگلیس برای ترور رهبران آفریقایی


مقامات روس می گویند که دولت انگلیس با همکاری اوکراین، یگانی را برای حذف و ترور رهبران و مقامات آفریقایی تشکیل داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از منابع دیپلماتیک-نظامی اعلام کرد که دولت انگلیس با همکاری ارتش و نهادهای امنیتی اوکراین برای مقابله با همکاری روسیه و کشورهای آفریقایی، یگانی را برای حذف رهبران آفریقایی تشکیل داده است.

به گفته این منابع آگاه، سرویس اطلاعات مخفی انگلیس (MI6) برای مقابله با همکاری روسیه و کشورهای آفریقایی، یگانی متشکل از 100 نظامی نئونازی و آموزش دیده اوکراینی را آماده کرده و به زودی آنها را به آفریقا اعزام می کند.

مهمترین هدف و کار این یگان، ایجاد خرابکاری در زیرساخت های کشورهای آفریقایی و حذف رهبران و مقامات آفریقایی است که خواستار همکاری و توسعه روابط با روسیه هستند.

این گروه مسلح از طریق یک کشتی اجاره شده از بندر اسماعیل اوکراین اوکراین را ترک می کند و مقصد آن شهر اومدورمان سودان در نیمه دوم مرداد ماه جاری خواهد بود.

این منابع آگاه در گفت وگو با اسپوتنیک همچنین تأکید کردند که ویتالی براچوک، فرمانده نظامی در سرویس اطلاعاتی اوکراین، رهبری گروه مسلح اوکراینی را برعهده خواهد گرفت و اشاره کردند که وی تجربه عملیات کشتار موفق را دارد و قبلا چنین عملیات هایی شرکت داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای طرح MI6 انگلیس برای ترور رهبران آفریقایی

افشای طرح MI6 انگلیس برای ترور رهبران آفریقایی