مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-29سياسي

16 تیم عملیاتی هلال احمر یوم الزینب را پوشش می دهند


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امروز 16 تیم عملیاتی امداد و نجات، سحاب با 62 نفر در مسیرهای دسته زینبیه اعظم زنجان مستقر و اقدام به ارائه خدمات خواهند کرد.

- حکمت اله هاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در گفت وگو با فارس اظهار داشت: از صبح امروز 10 تیم امداد و نجات با 50 نفر و 6 تیم خدمات بشردوستانه نیز با 12 نفر از اعضای جوانان همراه با تجهیزات مورد نیاز در مسیرهای دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان مستقر و اقدام به ارائه خدمات امدادی به عزاداران حسینی خواهند کرد.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: علاوه بر این ، تیم امداد هوایی نیز در فرودگاه زنجان به همراه تیم واکنش سریع با 15 نیروی عملیاتی مستقر شده است.

  وی گفت: در کنار 16 تیم عملیاتی سه دستگاه آمبولانس، سه دستگاه موتور آمبولانس در مسیرهای دسته زینبیه اعظم زنجان از ساعت 13 ظهر امروز مستقر می شود.

  هاشمی اظهار داشت: 6 تیم سیار سحاب نیز سفیران حمایت های امدادی و بشر دوستانه  حوزه معاونت جوانان است که با حضور در میان عزاداران حسینی اقدام به ارائه خدمات امدادی خواهند کرد.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در حال حاضر تیم های امداد و نجات جاده ای هلال احمر در پایگاه های جاده ای استان زنجان برای ارائه خدمات  امدادی ناشی از حوادث احتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 تیم عملیاتی هلال احمر یوم الزینب را پوشش می دهند

16 تیم عملیاتی هلال احمر یوم الزینب را پوشش می دهند