مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-11فرهنگي

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ: امکان رتبه بندی رسانه ها در استان ها را دنبال می کنیم


معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز امکان تولید محتوا فقط در مرکز فراهم نبوده بلکه هرکس در هر جای کشور با حداقل امکانات هم می تواند وارد حوزه تولید محتوا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فرشاد مهدی پور پنجشنبه شب در نشست صمیمی با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت های لازم برای خرید کاغذ نشریات اظهار کرد: اکنون رتبه بندی با توجه به محتوا انجام می شود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ایجاد امکان رتبه بندی رسانه ها توسط استان ها گفت: با یک طرح مناسب در پی ایجاد این امکان رتبه بندی هستیم.

وی افزود: در دولت جدید وعده حمایت برای تهیه کاغذ را دادیم که خوشبختانه موفق به عملیاتی کردن آن شده ایم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکلات موجود پایگاه های خبری در بخش بیمه گفت: مطالبه ما این است که تامین اجتماعی پایگاه های خبری را به رسمیت بشناسد تا از همه شرایط سایر رسانه ها برخوردار باشند.

مهدی پور همچنین با اشاره به امکان تولید محتوا در هر نقطه از کشور اظهار کرد: امروز امکان تولید محتوا فقط در مرکز فراهم نبوده بلکه هر کس در هر جای کشور با حداقل امکانات هم می تواند وارد حوزه تولید محتوا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ: امکان رتبه بندی رسانه ها در استان ها را دنبال می کنیم

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ: امکان رتبه بندی رسانه ها در استان ها را دنبال می کنیم