مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-23سياسي

لزوم توجه به آیین های عاشورایی برای توسعه گردشگری


وجود بقاع متبرکه و برپایی آیین های مختلف مذهبی و عاشورایی در گیلان، فرصت خوبی را برای توسعه گردشگری مذهبی این استان فراهم کرده که انتظار می رود در راستا اقدامات لازم انجام شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- بهرام قربانپور: گیلان به لحاظ فرهنگ غنی، پیشینه پربار و تنوع قومی و قبیله ای منحصر به فرد، دارای آداب و رسوم خاص در مناسبت های مختلف است.

مناسبت های ملی و مذهبی فرقی نمی کند مردمان دیار گیل و دیلم در همه مناسبت ها با پایبندی به عقاید و آرمان هایشان، حضوری فعال در عرصه داشته و دارند.

اقلیم گیلان در کنار زیبایی های بصری، خدادادی و مناظر دلفریب، دارای تنوع فرهنگی و آداب و رسوم کم نظیر است؛ وجود بقاع متبرکه در نقطه نقطه این استان عزیز نشان می دهد که گیلان از دیرباز محل اُنس گیری با پیروان دین مبین اسلام بوده و این استان را می توان پناهگاه نوادگان و بستگان سببی و نسبی آل الله نامید.

تقارن ماه حزن و اندوه محرم و ایام تعطیلات تابستانی فرصتی را فراهم کرد تا گریزی کوتاه به ظرفیت، بایدها و نبایدهای گردشگری مذهبی گیلان بزنیم.

گیلان استان آیین های عاشورایی وجود بقاع متبرکه شاخص در گیلان که به عنوان قطب فعالیت مذهبی و اعتقادی به شمار می روند استعداد این استان را در جذب گردشگران این حوزه دو چندان کرده است، تا جایی که گیلان را می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به آیین های عاشورایی برای توسعه گردشگری

لزوم توجه به آیین های عاشورایی برای توسعه گردشگری