مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-11ورزشي

شکست مقابل سپاهان پل موفقیت تراکتور در مصاف با پرسپولیس


کارشناس و مربی فوتبال با اشاره به بازی اول تراکتور مقابل نماینده اصفهان گفت: معتقد هستم با برنامه ریزی می توان شکست مقابل سپاهان را پل موفقیت در مصاف با پرسپولیس دانست.

- علی ابراهیمیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست 3 بر یک تراکتور در تقابل با تیم سپاهان افزود: یکی از موفقت های تیم سپاهان این بود که شاکله اصلی تیم را در فصل نقل و انتقالات حفظ کرده بود و با جذب چند بازیکن در پست های مورد نیاز تیم مثل رضا اسدی و چند بازیکن دیگر تقویت کرده بود.

بازیکن سابق تیم تراکتور و مربی فوتبال عنوان داشت: همانطور که در بازی دیروز دیدید تیم تراکتور از لحاظ فیزیکی کمی مقابل سپاهان کم آورد و تیم میزبان عملکرد خوبی نسبت به تراکتور داشتند و حتی در توپ های هوایی خط دفاعی تراکتور را خیلی اذیت کردند.

ابراهیمیان با بیان اینکه معتقد هستم در تقابل با تیم های حرفه ای باید حرفه ای عملکرد کرد، یادآور شد: در خط دفاعی چنان عملکرد ضعیفی داشتیم که حتی هافبک های تیم سپاهان نیز از کناره ها نفوذ می کردند و دفاع تیم تراکتور از کنترل بازیکنان مقابل عاجز مانده بود.

وی خاطرنشان کرد: فرشاد احمد زاده و رضا شکاری با خلق موقعیت در نیم فضاهای تراکتور توانستند گل دوم را به تراکتور تحمیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست مقابل سپاهان پل موفقیت تراکتور در مصاف با پرسپولیس

شکست مقابل سپاهان پل موفقیت تراکتور در مصاف با پرسپولیس