مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-20سياسي

پملب و جریمه ی 30 نانوایی متخلف در گرگان/ با قانون شکنان مسامحه نمی کنیم


فرماندار گرگان از پلمب و جریمه 30 نانوایی در گرگان خبرداد و گفت: علاوه بر این تعدادی از نانوایی های متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

- ایسنا/گلستان فرماندار گرگان از پلمب و جریمه 30 نانوایی در گرگان خبرداد و گفت: علاوه بر این تعدادی از نانوایی های متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

اسماعیل نادری در گفتگو با ایسنا با اشاره به مشکلات ایجاد شده در حوزه آرد و نان شهرستان گرگان اظهار کرد: در ماه های اخیر صف های طولانی نانوایی ها باعث ایجاد زحمت و رنجش مردم شده بود که با همکاری و تعامل دستگاه های مختلف این معضل تا حد زیادی رفع شد.

وی با بیان اینکه در اولین اقدام برای رفع معضل صف های طولانی، سهمیه آرد نانوایی ها را اضافه کرده ایم، گفت: درحوزه آرد و نان در دو بخش توزیع آرد و نحوه پخت نان در نانوایی ها نظارت ها را افزایش داده ایم.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه نیروهای بسیج، کارکنان جهاد کشاورزی، کارمندان فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت گلستان و حتی نیروهای مردمی و خبرنگاران پای کار آمده و با نظارت های قوی خود عرصه را بر متخلفین حوزه آرد و نان تنگ کردند، گفت: با مشارکت و همدلی دستگاه های مختلف موفق شدیم جلو قاچاق آرد تا حد زیادی گرفته و آرد به صورت متناسب در اختیار نانوایی ها قرار داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پملب و جریمه ی 30 نانوایی متخلف در گرگان/ با قانون شکنان مسامحه نمی کنیم

پملب و جریمه ی 30 نانوایی متخلف در گرگان/ با قانون شکنان مسامحه نمی کنیم