مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-22فرهنگي

تولید فیلم کوتاهی براساس زندگی شهید مصطفی صدرزاده


به مناسبت رونمایی از تقریظ رهبرمعظم انقلاب بر کتاب اسم تومصطفاست، فیلم کوتاه«مثل مصطفی» بر اساس این کتاب  در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح ساخته شد.

- به مناسبت رونمایی از تقریظ رهبرمعظم انقلاب بر کتاب اسم تومصطفاست، فیلم کوتاه مثل مصطفی بر اساس این کتاب  در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم کوتاه مثل مصطفی براساس زندگی شهید مصطفی صدرزاده و براساس فیلمنامه ای اقتباسی از کتاب اسم تو مصطفاست و به کارگردانی ابوالفضل همراه و تهیه کنندگی محمد علی شجاعی فرد در انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح تولید شد.

این فیلم کوتاه که براساس خاطرات همسر شهید روایت می شود برهه هایی از سیره عملی و زندگی شهید مصطفی صدرزاده برای مخاطب به تصویر کشیده شده است.

کتاب اسم تو مصطفاست محصول انتشاراتِ روایت فتحِ بنیاد فرهنگی روایت فتح می باشد که به تازگی از تقریظ مقام معظم رهبری براین کتاب رونمایی شد.

در این تقریظ ایشان شخصیت این شهید را دارای شاخصه های والایی چون صفا،اخلاص،ایثار ، ترجیح رضای حضرت حق بر همه چیز وعشق به اهل بیت برشمردند و این نوشته را پخته و مبتکرانه توصیف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فیلم کوتاهی براساس زندگی شهید مصطفی صدرزاده

تولید فیلم کوتاهی براساس زندگی شهید مصطفی صدرزاده