مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 19:052023-07-29سياسي

بررسی ساماندهی تولید و تامین نهال در یک نشست تخصصی


نشست تخصصی بررسی ساماندهی تولید و تامین نهال با هدف بررسی و چالش های موجود و راهکارهای رفع نیازهای فناورانه این حوزه برگزار شد.

- نشست تخصصی بررسی ساماندهی تولید و تامین نهال با هدف بررسی و چالش های موجود و راهکارهای رفع نیازهای فناورانه این حوزه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست با توجه به مشکلات موجود در حوزه نهال و نهالستان ها و همچنین نیازهای کشور در امر تامین نهال سالم و شناسنامه دار، با حضور کاظم خاوازی، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا و کشاورزی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، جوادی، جانشین ستاد، کاوند و محمودی، متخصصان حوزه تولید و تامین نهال برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی چون تببین چالش ها و ضرورت های اصلی کشور در تولید و توزیع نهال ، محورهای اولویت دار اقتصادی در تامین نهال های سالم و شناسنامه دار ، ساماندهی نهالستان ها و نهال های تولیدی با تکیه بر دانش و فناوری و چگونگی حمایت از ایجاد سایت های نگهداری هسته های اولیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، در پایان این نشست مقرر شد یک طرح توجیهی در خصوص یکی از گلوگاه های اصلی و اولویت دار که منجر به جریان اقتصاد دانش بنیان در این حوزه خواهد شد، تهیه و برای اقدامات آتی به ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان غذا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ساماندهی تولید و تامین نهال در یک نشست تخصصی

بررسی ساماندهی تولید و تامین نهال در یک نشست تخصصی