مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-22سياسي

مشکل اراضی تعاونی «شهرک دانش» حل شد


رییس کل دادگستری استان تهران از حل مشکل اراضی تعاونی دانشگاه ابوریحان موسوم به «شهرک دانش» با بیش از 200 نفر مالباخته و حل مشکل اراضی تعاونی «کوثر فرهنگیان» با بیش از هزار نفر مالباخته خبر داد.

- رییس کل دادگستری استان تهران از حل مشکل اراضی تعاونی دانشگاه ابوریحان موسوم به شهرک دانش با بیش از 200 نفر مالباخته و حل مشکل اراضی تعاونی کوثر فرهنگیان با بیش از هزار نفر مالباخته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی با اشاره به حل مشکلات مربوط به تعاونی های شهرستان پاکدشت، اظهار کرد: موضوعات مرتبط با تعاونی های شهرستان پاکدشت از سال 1383 صرفا در بحث اولیه مالکیت زمین و صدور جواز ساخت به عنوان یک معضل لاینحل در سطح شهرستان پاکدشت مطرح بود که با گذشت زمان و اعمال سلایق متفاوت گره مساله کورتر شد.

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: استمرار مشکلات مرتبط با تعاونی های شهرستان پاکدشت از یک طرف موجبات نارضایتی مردم به جهت مشخص نبودن نتیجه و هدر رفت سرمایه های آن ها و از طرف دیگر با توجه به وجود شهرداری در طرف دیگر، موجبات تضییع بیت المال را فراهم کرده بود.

وی با اشاره به ورود مدعی العموم به منظور حل مشکلات مرتبط با تعاونی های شهرستان پاکدشت در راستای احیای حقوق عامه، بیان کرد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که در اکثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اراضی تعاونی «شهرک دانش» حل شد

مشکل اراضی تعاونی «شهرک دانش» حل شد