مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-16ورزشي

ضرورت فراهم شدن بستر لازم برای معلولان در عرصه ورزش


رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت: طرح یاران سلیمانی، طرحی است که در آن جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرزها شناسایی شده و وارد فعالیت های ورزشی خواهند شد.

- در مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزشی جانبازان و معلولان استان زنجان مطرح شد ضرورت فراهم شدن بستر لازم برای معلولان در عرصه ورزش ایسنا/زنجان رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان گفت: طرح یاران سلیمانی، طرحی است که در آن جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرزها شناسایی شده و وارد فعالیت های ورزشی خواهند شد.

سیدمحمد شروین اسبقیان شامگاه دیروز (24 مردادماه) در مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان، اظهار کرد: ورزش جانبازان و معلولان همواره افتخارآفرین بوده و است و ما نیز به عنوان مسئول و خدمتگزار وظیفه داریم مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: در استان ها تاکید داریم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که همواره دغدغه ما بوده و پیگیری شود؛ در این مصوبه برای 17 دستگاه وظایفی تعیین شده که موظف هستند مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را اجرا کنند.

این مسئول تصریح کرد: طرح یاران سلیمانی، طرحی است که است که در آن جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرزها شناسایی شده و وارد فعالیت های ورزشی خواهند شد و در ترکیب تیم های ملی حضور خواهد یافت که باید شناسایی جامعه هدف سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فراهم شدن بستر لازم برای معلولان در عرصه ورزش

ضرورت فراهم شدن بستر لازم برای معلولان در عرصه ورزش