موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-20بين الملل

فیلیپین مهمان افتخاری نمایشگاه فرانکفورت 2025 شد


با امضای قرارداد رسمی در داوائو، فیلیپین به عنوان مهمان افتخاری در نمایشگاه جهانی کتاب فرانکفورت 2025 حضور خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، فیلیپین مهمان افتخاری هفتاد و هفتمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت که از 15 تا 19 اکتبر 2025 برگزار می شود، خواهد بود.

دیروز، یورگن بوس، مدیر نمایشگاه کتاب و مقامات هیات ملی توسعه کتاب، قراردادی رسمی با مهمان افتخاری را در مراسمی در داوائو، فیلیپین امضا کردند.

پس از اندونزی که سال 2015 مهمان افتخاری این نمایشگاه شده بود، این دومین بار است که نمایشگاه کتاب فرانکفورت میزبان کشوری از آسیای جنوب شرقی می شود.

یورگن بوس در این باره گفت: برنامه مهمان افتخاری ما نه تنها به ادبیات و فرهنگ یک منطقه خاص توجه می کند، بلکه هدف آن تقویت گفت وگو و جایگاه کشور مهمان در جهان بین المللی نشر است.

وی افزود: اگرچه فیلیپین سیزدهمین کشور بزرگ جهان با بیش از 110 میلیون شهروند است، به اعتقاد من برای بسیاری از ما در اروپا، ادبیات فیلیپین در حال حاضر هنوز قلمرویی نسبتاً ناشناخته است و می توانیم از این طریق در مورد اهمیت داستان سرایی و صحنه فرهنگی امروز جامعه مدنی فیلیپین چیزهای زیادی بیاموزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلیپین مهمان افتخاری نمایشگاه فرانکفورت 2025 شد

فیلیپین مهمان افتخاری نمایشگاه فرانکفورت 2025 شد