مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:402023-08-20اقتصادي

انتقاد از عدم تزریق اعتبارات عوارض آلایندگی در جنوب استان بوشهر


نایب رییس شورای اسلامی شهر دیر از ساخت زندان در شهرستان دیر و عدم تزریق اعتبارات عوارض آلایندگی در 2 سال گذشته به دهیاری ها و شهرداری های جنوب استان انتقاد کرد.

- به گزارش، حسین ربی ظهر یکشنبه در نشست شورا و سرپرست شهرداری دیر با خبرنگاران، اظهار داشت: کمبود اعتبار و برخی کارشکنی ها باعث شده پروژه های شهرداری اجرا و یا تکمیل نشود و ما شرمنده مردم شویم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر دیر با بیان اینکه اعتبارات عوارض آلایندگی حق شهرداری ها و دهیاری های چهار شهرستان جنوبی استان است و جای دیگری هزینه نشود، افزود: دو سال است که هیچ گونه سهمیه عوارض آلایندگی به حساب شهرداری های جنوب استان واریز نشده است.

وی ادامه داد: از استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلایه داریم و انتظار است در واریز اعتبارات عوارض آلایندگی که حق شهرداری ها و دهیاری های جنوب استان است، تسریع شود.

ربی به مشکلات کمبود اعتبار برای اجرای پروژه های شهرداری دیر اشاره کرد و یادآور شد: اگر اعتبارات عوارض آلایندگی به حساب شهرداری واریز شود، پروژه ها به سرانجام می رسد.

وی با بیان اینکه شهرستان دیر کمترین میزان جرم و جنایت در استان بوشهر دارد و ساخت زندان در اینجا ظلم است، ادامه داد: به شدت با ساخت زندان در شهرستان دیر مخالف هستم؛ چرا نباید به جای احداث زندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عدم تزریق اعتبارات عوارض آلایندگی در جنوب استان بوشهر

انتقاد از عدم تزریق اعتبارات عوارض آلایندگی در جنوب استان بوشهر