مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:362023-08-21سياسي

کارگاه ها و بازارچه های صنایع دستی مقاصد مهم گردشگری هستند


نشست مشترک معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و معاون گردشگری کشور با محوریت استفاده از ظرفیت های بین بخشی با حضور مدیران کل هر 2 حوزه در محل معاونت گردشگری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در نشست مشترک معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور و معاون گردشگری کشور؛ علی اصغر شالبافیان گفت: برای هم افزایی میان دو مجموعه نیازمند شناسایی زمینه های مشترک همکاری هستیم.

معاون گردشگری کشور افزود: در حال حاضر 40 میز تخصصی در حوزه گردشگری داریم و میز گردشگری هنر می تواند حلقه اتصال گردشگری و صنایع دستی باشد.

شالبافیان ضمن تاکید بر هم افزایی و ارزش آفرینی بین بخشی تصریح کرد: مراکز اطلاع رسانی در فرودگاه ها محل مناسبی برای عرضه و فروش صنایع دستی بوده و به طور متقابل مراکز تولید و فروش صنایع دستی جزو اماکن گردشگری محسوب می شود.

معاون گردشگری کشور با بیان اینکه رویکرد مجتمع های گردشگری معرفی صنایع دستی است، اظهار کرد: استفاده از نمادهای صنایع دستی در طراحی و ساخت هتل ها و بوم گردی ها جزو نمادهای امتیازآور و ارزش آفرین خواهد بود.

وی ادامه داد: بخش مهم محتواهای تولید شده در حوزه گردشگری مربوط به صنایع دستی است و حضور صنایع دستی در رویدادهای گردشگری باعث جذب گردشگر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه ها و بازارچه های صنایع دستی مقاصد مهم گردشگری هستند

کارگاه ها و بازارچه های صنایع دستی مقاصد مهم گردشگری هستند