مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-10سياسي

زباله های رها شده در ساحل بندرانزلی جمع آوری شد


رییس اداره محیط زیست شهرستان بندرانزلی از پاکسازی ساحل بندر انزلی در آستانه روز ملی دریای خزر خبر داد و گفت: طی این اقدام زباله های رها شده در ساحل بندرانزلی جمع آوری شد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره محیط زیست شهرستان بندرانزلی از پاکسازی ساحل بندر انزلی در آستانه روز ملی دریای خزر خبر داد و گفت: طی این اقدام زباله های رها شده در ساحل بندرانزلی جمع آوری شد.

سید حسن جعفری امروز در حاشیه پاکسازی بخشی از ساحل خیابان پاسداران در پارک بادی بندر انزلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این اقدام به مناسبت گرامیداشت روز ملی دریای کاسپین همچنین در راستای اجرای طرح مسیر سبز ساحل پاک؛ مصوبه کمیته پسماند این شهرستان با همکاری شهرداری و حضور روسای ادارات انجام شد.

وی هدف از برگزاری این اقدام فرهنگی را ترویج فرهنگ محیط زیست و تنویر افکار عمومی عنوان کرد و گفت: در این اقدام نمادین که بیش از 30 نفر از مسئولان شهرستان حضور داشتند زباله های رها شده در طبیعت جمع آوری شد.

رییس محیط زیست شهرستان بندر انزلی تصریح کرد: این سازمان به عنوان ناظر در قانون مدیریت پسماند بر عملکرد شهرداری ها و بخشداری ها در جمع آوری زباله و مدیریت پسماند نظارت دارد.

وی با تاکید بر اینکه در امر پسماند نیازمند الگوی صحیح مصرف هستیم، گفت: باید بتوانیم با تولید کمتر زباله، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله های رها شده در ساحل بندرانزلی جمع آوری شد

زباله های رها شده در ساحل بندرانزلی جمع آوری شد