مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-08بين الملل

انتقاد افسران رژیم صهیونیستی از «کابینه مجرم و دیکتاتور» نتانیاهو


دو افسر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام انصراف خود از خدمت، تاکید کردند که کابینه فعلی این رژیم تصمیم به کودتا گرفته و قصد دارد «رژیم صهیونیستی را به یک حاکمیت دیکتاتوری منتقل کند.

- انتقاد افسران رژیم صهیونیستی از کابینه مجرم و دیکتاتور نتانیاهو دو افسر ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام انصراف خود از خدمت، تاکید کردند که کابینه فعلی این رژیم تصمیم به کودتا گرفته و قصد دارد رژیم صهیونیستی را به یک حاکمیت دیکتاتوری منتقل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی نوشت، دو تن از پنج افسر ذخیره ای که به عنوان فرمانده رزمی فعالیت داشتند و دو معاون فرمانده نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در شرایط اضطراری و جنگ مشارکت داوطلبانه خود در نیروهای ذخیره را به دلیل طرح کابینه بنیامین نتانیاهو برای تضعیف دستگاه قضایی متوقف کردند.

هاآرتص نوشت، این دو افسر به تازگی داوید سالما، فرمانده نیروی دریایی رژیم صهیونیستی را در جریان تصمیم خود قرار داده و به صف طولانی افسران ذخیره در مقر عملیات و مرکز بررسی و تمرین و نیز ناوگان سیزده نیروی دریایی این رژیم پیوستند که توقف مشارکت داوطلبانه خود در این نیرو را اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد افسران رژیم صهیونیستی از «کابینه مجرم و دیکتاتور» نتانیاهو

انتقاد افسران رژیم صهیونیستی از «کابینه مجرم و دیکتاتور» نتانیاهو