مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 07:152023-08-06سياسي

آغاز صدور اسناد مالکیت سکونتگاه های غیررسمی شهر سنندج


صدور اسناد مالکیت در سکونتگاه هاتی غیررسمی حاشیه شهر سنندج آغاز شد.

- اکبر پیرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رفع مشکلات مناطق حاشیه ای سنندج، اظهار کرد: بعد از سفر رییس قوه قضاییه به استان کردستان با پیگیری های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بستر اجرای مصوبات جلسه در زمینه تعیین تکلیف سکونتگاه های غیررسمی شهرستان سنندج فراهم شد.

وی اذعان کرد: با برگزاری جلسات متعدد با ادارات راه و شهرسازی، اوقاف و شهرداری تعیین تکلیف سکونتگاه های غیررسمی نایسر، فرجه، ننله و تقتقان در حال انجام است.

به گفته پیرمحمدی، پس از برگزاری جلسات متعدد با متولی موقوفه ماه رخسار معتمدوزیری در خصوص صدور اسناد تفکیکی خانه های روستایی ننله (پلاک 2754 اصلی) اقدام به نقشه برداری حدود 2 هزار و 200 قطعه زمین عرصه خانه های ناحیه منفصل شهری ننله  شد.

وی افزود: پس از تطبیق با محل برای تاییدیه شهرداری، متولی موقوفه هماهنگی لازم را به عمل آورد که با تأیید شهرداری منجر به تفکیک عرصه بنام موقوفه و صدور سند اعیان بنام اشخاص می شود.

وی با بیان اینکه متولی موقوفه قول همکاری و تخفیف در پرداخت حقوقات موقوفه به مردم را داده است، اذعان کرد: با هماهنگی بعمل آمده با اداره راه و شهرسازی کردستان در اجرای آیین نامه اجرای بند د تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صدور اسناد مالکیت سکونتگاه های غیررسمی شهر سنندج

آغاز صدور اسناد مالکیت سکونتگاه های غیررسمی شهر سنندج