مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-23سياسي

زمین طرح ملی مسکن در امیریه، کلاته و دیباج تحویل متقاضیان شد


استاندار سمنان بابیان اینکه زمین طرح ملی مسکن در امیریه، کلاته و دیباج تحویل داده شده است، گفت: این مالکان باید در اسرع وقت اقدام به ساخت و ساز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در جلسه شورای مسکن به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه زمین های طرح ملی مسکن در امیریه، کلاته و دیباج تحویل داده شده است، ابراز داشت: مالکانی که زمین را تحویل گرفتند می بایست در اسرع وقت نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

وی ضمن بیان اینکه متأسفانه در برخی شهرهای استان سمنان شاهد این جریان هستیم که مالکان زمین اقدامی برای ساخت و ساز نکردند، افزود: زمین این دسته افراد از آنها بازپس گیری خواهد شد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تعلل در ساخت و ساز جایز نیست، ابراز داشت: هدف طرح نهضت ملی مسکن خانه دار شدن افراد نیازمند سرپناه است در صورت تعلل در ساخت و ساز و نبود زمین حق این افراد سلب خواهد شد.

هاشمی ضمن بیان اینکه برای تسریع در روند ساخت و ساز بانک ها نیز می بایست در طرح نهضت ملی مسکن همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: مدیران بانک ها باید در پرداخت این تسهیلات همکاری کنند تا پروژه ها سریع تر به جریان بیفتند لذت بانک ها مکلف به این موضوع هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین طرح ملی مسکن در امیریه، کلاته و دیباج تحویل متقاضیان شد

زمین طرح ملی مسکن در امیریه، کلاته و دیباج تحویل متقاضیان شد