مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-29اجتماعي

ثبت نام 20 موکب اربعین حسینی در چهارمحال وبختیاری


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه ثبت نام متقاضیان موکب داری اربعین حسینی از چندی پیش آغاز شده و همچنان سامانه ثبت نام باز است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه ثبت نام متقاضیان موکب داری اربعین حسینی از چندی پیش آغاز شده و همچنان سامانه ثبت نام باز است، گفت: تا کنون 20 موکب از چهارمحال وبختیاری در سامانه ثبت نام کرده اند.

علی کیانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه ثبت نام متقاضیان موکب داری اربعین حسینی از چندی پیش آغاز شده و همچنان سامانه ثبت نام باز است، اظهار کرد: افراد متقاضی برپایی موکب برای ثبت نام به سامانه موکب داری مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون 20 موکب از چهارمحال وبختیاری در سامانه ثبت نام کرده اند، ادامه داد: ثبت نام از متقاضیان احتمالاً طی هفته جاری نیز ادامه دارد؛ البته ثبت نام قاطبه موکب های بنام و شناخته شده استان که در سال های گذشته فعال بودند، انجام شده است و پیش بینی می شود تغییر آمار در تعداد مواکب نداشته باشیم.

کیانی بیان کرد: رویکرد ما امسال این بود که موکب های ضعیف را در هم تجمیع کرده تا یک موکب قوی تشکیل شود، لذا تلاش شده است که کاهش کمی مواکب اما ارتقای کیفی خدمات رسانی به زائر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 20 موکب اربعین حسینی در چهارمحال وبختیاری

ثبت نام 20 موکب اربعین حسینی در چهارمحال وبختیاری