موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-10پزشكي

راه های پیشگیری از درد مفاصل در پیاده روی اربعین


زائران مبتلا به مشکلات مفصلی برای شرکت در پیاده روی اربعین در اولین گام باید شرایط جسمانی خود را بسنجند و در مراحله بعد نکات لازم برای حظ سلامت خود در پیاده روی اربعین را فرابگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هلال احمر اعلام کرد: زائران مبتلا به مشکلات مفصلی برای شرکت در پیاده روی اربعین در اولین گام باید شرایط جسمانی خود را بسنجند و در مراحله بعد نکات لازم برای حظ سلامت خود در پیاده روی اربعین را فرابگیرند.

در فعالیت های بدنی طولانی مدت، عضلات تا مدت خاصی بر حسب تحملی که دارند مفاصل را حمایت می کنند و مانع اعمال فشار بیش از حد به سطوح مفصلی و ساختارهای اطراف مفصل می شوند.

اما بعد از گذشت زمان، عضلات خسته می شوند و کنترل کمتری بر حرکات خواهند داشت و در این مرحله است که خطر آسیب و تخریب مفاصل بیشتر می شود.

در صورتی که ناهنجاری هایی مانند کف پای صاف، زانوی پرانتزی یا زانوی ضربدری، افزایش یا کاهش بیش از حد قوس های ستون فقرات یا حتی سابقه آسیب شدید به مفاصل، عضلات و اعصاب محیطی وجود داشته باشد، احتمال بروز آسیب های مفصلی و آرتروز در پیاده روی بسیار بیشتر می شود.

زائرانی که در این روزها تصمیم به پیاده روی طولانی به مناسبت اربعین دارند باید توجه داشته باشند سابقه بیماری های مفصلی و عضلانی بخصوص در نواحی کمر، لگن و زانوها می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های پیشگیری از درد مفاصل در پیاده روی اربعین

راه های پیشگیری از درد مفاصل در پیاده روی اربعین