مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-17فرهنگي

رییسیان: هوش مصنوعی خلاقیت انسان را از بین نخواهد برد


هوش مصنوعی امکانات و پیشنهاد زیادی را به ما می دهد ولی حق انتخاب را به خود ما می دهد در نهایت کاربر انتخاب می کند که چه کاری انجام خواهد داد.

- علیرضا رییسیان گفت: هوش مصنوعی امکانات و پیشنهاد زیادی را به ما می دهد ولی حق انتخاب را به خود ما می دهد در نهایت کاربر انتخاب می کند که چه کاری انجام خواهد داد.

خلاقیت و انسان را از بین نخواهد برد بلکه تغییر خواهد داد.

مستند فورمن علیه فورمن به کارگردانی هلنا ترشتیکوا و یاکوب هینا در پنجمین روز از رویداد سینما پرتره عصر روز چهارشنبه 25 مرداد به نمایش درآمد و پس از اکران این فیلم، نشست نقد و بررسی و تحلیل با حضور علیرضا رییسیان به عنوان کارشناس مهمان و امیر قادری و علی زادمهر کارشناس و مجری نشست در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، در ابتدای نشست علیرضا رییسیان، با اشاره به مستند فورمن علیه فورمن بیان کرد: این مستند تاکیدش بر روی زندگی میلوش فورمَن Jan Tomas Forman بود برای همین نامش را گذاشته است فورمن علیه فورمن زیرا او در واقعیت هم، شخصیت دوگانه ای در زندگی خود داشته است.

به لحاظ هنری این مستند کیفیت خاصی نداشت اما اینکه خواسته بود به طور مستقیم به فردی که مهاجر بوده و فرهنگ و زبان آنجا را نمی شناسد بپردازد کار ارزشمندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسیان: هوش مصنوعی خلاقیت انسان را از بین نخواهد برد

رییسیان: هوش مصنوعی خلاقیت انسان را از بین نخواهد برد