مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-07اقتصادي

رشد 19 درصدی صادرات از گمرکات گیلان/ در کالاهای اساسی رسوب نداریم


ناظر گمرکات گیلان با تاکید بر اینکه طی چهار ماهه امسال رشد 19 درصدی در صادرات داشتیم، گفت: در کالاهای اساسی نیز رسوب نداریم و با همکاری و هم پوشانی همه دستگاه های مرتبط این مسئله به حداقل رسیده است.

- ایسنا/گیلان ناظر گمرکات گیلان با تاکید بر اینکه طی چهار ماهه امسال رشد 19 درصدی در صادرات داشتیم، گفت: در کالاهای اساسی نیز رسوب نداریم و با همکاری و هم پوشانی همه دستگاه های مرتبط این مسئله به حداقل رسیده است.

صادق برزگر امروز 16 مرداد در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در اداره کل گمرکات استان گیلان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران متولیان تبیین اخبار تجاری و اقتصادی استان گیلان هستند و مطمئنا در این موضوع نقش شگرفی دارند.

وی با بیان اینکه حوزه تجارت خارجی یک حوزه بسیار مهم است، افزود: طی یک سال گذشته در دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوبی انجام شده و تلاش کردیم اهداف نظام را در قالب های اجرایی تبیین کنیم و انجام دهیم که در این راستا مهم ترین تلاش ما توسعه روابط با همسایگان شمالی دریای خزر است.

برزگر تصریح کرد: در همین راستا جلساتی با گمرکات کشورهای همسایه از جمله گمرکات جمهوری آذربایجان در جهت رفع موانع تجارت و تعامل بیشتر انجام شد تا بتوانیم تجار محترم را در این مسیر یاری کنیم و توافقات خوبی هم صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 19 درصدی صادرات از گمرکات گیلان/ در کالاهای اساسی رسوب نداریم

رشد 19 درصدی صادرات از گمرکات گیلان/ در کالاهای اساسی رسوب نداریم