مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 00:152023-08-15اقتصادي

افتتاح 600 میلیارد طرح در حوزه راهداری لرستان طی هفته دولت


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان از افتتاح 600 میلیارد تومان طرح در حوزه راهداری این استان طی هفته دولت امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی شیروانی شامگاه سه شنبه در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه لرستان با اشاره به وضعیت مناسب پارکینگ های مرزهای مهران و چذابه از نظر آسفالت و ایمنی، اظهار داشت: از زائران حسینی تقاضا داریم با وسایل شخصی به مرزهای مرتبط مسافرت کنند.

اختصاص 70 درصد از ظرفیت ناوگان حمل ونقل برای اربعین وی گفت: لرستان 173 دستگاه اتوبوس، 570 دستگاه مینی و 762 دستگاه خودروی سواری برای جابه جایی مسافران در این سفر معنوی در نظر گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان، افزود: هم اکنون 70 درصد ظرفیت ناوگان حمل ونقل لرستان به این امر اختصاص یافته، اما در زمان اوج سفر زائران این عدد به 100 درصد افزایش می یابد.

شیروانی با اشاره به فرسوده بودن برخی از وسایل حمل ونقل استان از نهادهای دولتی و شرکت ها خواست در صورت امکان با اختیار قراردادن ناوگان حمل ونقل خود راهداری را در امر جابه جاکردن زائران حسینی یاری دهند.

وی در ادامه با اعلام آغاز پیش فروش بلیت سفرهای اربعین از 21 مرداد، گفت: زائران می توانند از طریق الکترونیکی با مراجعه به سایت آژانس های مسافرتی و یا به صورت حضوری بلیت تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 600 میلیارد طرح در حوزه راهداری لرستان طی هفته دولت

افتتاح 600 میلیارد طرح در حوزه راهداری لرستان طی هفته دولت