مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-19اقتصادي

بحرین و هلند به سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی پیام اضافه می شوند


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: به زودی دو کشور بحرین و هلند هم در منطقه ویژه اقتصادی پیام سرمایه گذاری می کنند.

- ایسنا/البرز مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: به زودی دو کشور بحرین و هلند هم در منطقه ویژه اقتصادی پیام سرمایه گذاری می کنند.

اکبر قنبرپور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه طی سال های گذشته شاهد سرمایه گذاری ترکیه، عراق و افغانستان در منطقه ویژه اقتصادی پیام هستیم، اظهار کرد: سرمایه گذاری در این منطقه به عوامل مختلفی چون شرایط سیاسی و اقتصادی کشور بستگی دارد و در شرایط موجود جذب سرمایه گذار کار ساده ای نیست.

وی اضافه کرد: با رایزنی های صورت گرفته به زودی شاهد سرمایه گذاری دو کشور هلند و بحرین در این منطقه هستیم که امیدواریم این اتفاق باعث جذب سرمایه گذاران دیگری هم شود.

این مسئول اضافه کرد: سرمایه گذاران و صنایع از سال های گذشته تاکنون 25 هزار میلیارد تومان در این منطقه سرمایه گذاری کرده اند.

این مسئول تاکید کرد: تاکنون به بیش از 315 شرکت برای ایجاد خط تولید محصولات خود در این منطقه زمین تخصیص داده شده که در حال حاضر 180 شرکت مستقر و پروانه فعالیت دریافت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحرین و هلند به سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی پیام اضافه می شوند

بحرین و هلند به سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی پیام اضافه می شوند