مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-12سياسي

ماجرای دیداری که «گردمیران» را صنعتی ترین روستای غرب کشور کرد


همه چیز از دیدار با رهبر معظم انقلاب شروع شد، فریده خانم توصیه رهبری را به خوبی جامه عمل پوشاند و با ایجاد و توسعه کارگاه هایی تولیدی، الگویی برای جوانان روستا شد و با گسترش صنعت و تولید، -   از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استفاده کردم و تعداد 10 دستگاه دستکش بافی و یک دستگاه روتوش زنی مواد لاستیکی را خریداری و واحد را توسعه دادم.

پتانسیل و ظرفیت کار در منطقه بالا بود همان سال های نخست شروع کار توانستیم حتی مشتری هایی در کشور همسایه پیدا کنیم و استان های همجوار را هم پوشش دادیم.

بازار این محصول به واسطه شغل کشاورزی در منطقه و صادرات به دیگر نقاط کشور و همچنین خارج از مرزها از جمله عراق و ترکیه فراهم است   هرچه جلوتر رفتم تولید را بیشتر کردیم در حال حاضر روزانه 4 هزار جفت دستکش تولید می کنیم و زمینه اشتغال مستقیم 15 نفر و غیرمستقیم 50 نفر در سه شیفت کاری در این واحد فراهم کرده ایم.

ظرفیت و بازار این محصول به واسطه شغل کشاورزی در منطقه و صادرات به دیگر نقاط کشور و همچنین خارج از مرزها از جمله عراق و ترکیه فراهم است اگر بتوانیم واحد را توسعه دهیم اتفاقات خوبی را در حوزه اقتصاد و اشتغال در روستا رقم خواهیم زد.

تولید 1.

2 میلیون جفت دستکش     ظرفیت روتوش زنی در این واحد تولیدی با استفاده از چندین دستگاه بیش از 6 هزار جفت دستکش اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دیداری که «گردمیران» را صنعتی ترین روستای غرب کشور کرد

ماجرای دیداری که «گردمیران» را صنعتی ترین روستای غرب کشور کرد