مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 05:302023-07-25سياسي

آیا راه های جایگزین تنبیه بدنی را می شناسید؟


تنبیه بدنی با فرزند نه تنها هیچ جایگاه تربیتی مفیدی در زندگی وی نخواهد داشت بلکه به مرور زمان با توسعه رفتارهای پرخاشگرایانه و افزایش اضطراب کودک او را در معرض تخریب شخصیتی ناخواسته قرار می دهد.

- براساس گزارشی از شبکه تلویزیونی آمریکایی مخصوص کودکان پی بی اس کیدز، روش های تربیتی منتخب والدین در هر خانواده کاملا اختصاصی است و درواقع نمی توان یک الگوی 100 درصد مشابه را مثال زد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازتا شش ، شماری از آنها معتقدند که گفت وگو بهترین روش حل مشکلات کودکان، اصلاح رفتاری و تشویق آنها به انجام کارهای درست است.

در مقابل دسته ای دیگر استراتژی های تربیتی به شدت قانونمند و یا گاها تنبیه فیزیکی را ترجیح می دهند.

اما به نظر شما کدام رویکرد صحیح است؟ آیا تنبیه فیزیکی می تواند در امر تغییرات رفتاری و گفتاری فرزندانمان اثرگذاری مطلوبی را به نمایش بگذارد؟   نکاتی علمی که تمامی والدین به آن احتیاج خواهند داشت   بر اساس مقاله ای که به تازگی توسط روزنامه دیجیتال مدیکال دیلی منتشر شده است، در حالی که تاکتیک های فرزند پروری مثبت و به دور از ایجاد تشنج در بسیاری از موارد نتیجه دهی مطلوبی دارند اما تنبیهات دیگر مانند استفاده از تکنیک گوشه نشانی نیز کارکرد خاص خود را خواهند داشت و به راستی در مواقعی خاص ضروری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا راه های جایگزین تنبیه بدنی را می شناسید؟

آیا راه های جایگزین تنبیه بدنی را می شناسید؟