مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-22دانش

کارت شرکت در آزمون کاردانی فنی و حرفه ای سال 1402 منتشر شد


آزمون مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1402 جمعه سوم شهریور برگزار می شود و داوطلبان می توانند از امروز 31 مرداد کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1402 برای متقاضیان کدرشته های امتحانی با آزمون در صبح روز جمعه سوم شهریور 1402 در 78 شهرستان برگزار می شود.

آزمون مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1402 در رشته های اﻟﻜﺘﺮوتکنیک، کامپیوتر، ﺧﻮدرو ﻣﻜﺎنیک، ﺣﺴﺎﺑﺪاری و ﺗﺮﺑﻴﺖ بدنی جمعه سوم شهریور 1402 برگزار می شود.

برگ راهنما برای متقاضیان رشته های امتحانی با آزمون و کارت شرکت در آزمون منحصراً برای متقاضیان رشته های با آزمون از امروز سه شنبه 31 مرداد 1402 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

متقاضیان شرکت در آزمون می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نامخانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت شرکت در آزمون کاردانی فنی و حرفه ای سال 1402 منتشر شد

کارت شرکت در آزمون کاردانی فنی و حرفه ای سال 1402 منتشر شد