مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-17بين الملل

امیرعبداللهیان وارد ریاض شد


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در رأس هیأتی و در نخستین سفرش رسمی اش در پاسخ به دعوت همتای سعودی وارد ریاض شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی عازم ریاض شده بود، دقایقی قبل وارد پایتخت عربستان سعودی شد.

این سفر در پاسخ به دعوت رسمی فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی انجام شده است و امیرعبداللهیان قرار است در این سفر با همتای خود دیدار و گفت وگو کند.

وزیر خارجه عربستان 27 خرداد ماه سفری یک روزه به تهران داشت.

در این سفر موضوعات مختلف روابط دوجانبه و نیز موضوعات مورد اهتمام مشترک دو کشور در حوزه جهان اسلام، منطقه ای و بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

امروز همچنین قرار است علیرضا عنایتی سفیر جدید ایران در ریاض هم که امیرعبداللهیان را در این سفر همراهی می کند در محل ماموریت خود مستقر شود.

ناصر کنعانی روز دوشنبه اعلام کرده بود که امیرعبداللهیان بزودی به عربستان سفر می کند.

حسین امیرعبداللهیان نیز روز دوشنبه 23 مرداد ماه در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره زمان دقیق سفرش به ریاض و در پاسخ به سؤالی درباره طولانی شدن استقرار سفرای ایران و عربستان در پایتخت ها گفت: طولانی شدن استقرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان وارد ریاض شد

امیرعبداللهیان وارد ریاض شد