مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-14اقتصادي

فاز دوم پارک فناوری پردیس 80 درصد پیشرفت دارد


فاز دوم پارک فناوری در حدود 80 درصد پیشرفته داشته و در فاز 3 نیز دو سوم فضاها به شرکت ها واگذار شده و پیش بینی می شود 500 هزار متر مربع فضای تحقیقاتی و فناوری توسط بخش خصوصی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت زیست تخمیر این پارک در جمع خبرنگاران، درخصوص فعالیت های این پارک، اظهار کرد: اولین دوره آموزشی تجربه راه اندازی پارک فناوری توسط سه نفر از مدیران این پارک طی دور روز با حضور 100 نفر از مدیران فناور کشورهای مختلف در پاکستان تدریس شد.

وی گفت: دوره دوم این دوره آمورزشی در شهریور ماه و در کشور اندونزی برگزار خواهد شد که این دوره با اعلام فراخوان سازمان همکاری اسلامی عملیاتی شد تا دو دوره دیگر در کشورهای ازبکستان و آفریقای جنوبی نیز برگزار شود.

رییس پارک فناوری پردیس افزود: کشور ونزوئلا پارک فناوری خود را با الگوبرداری از پارک فناوری پردیس راه اندازی و تاسیس کرد و با برنامه ریزی انجام شده پارک فناوری این کشور میزبان خانه نوآوری پارک فناوری پردیس خواهد بود.

صفاری نیا ادامه داد: شرکت هایی که در حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و نفت فعالیت دارند با عقد قرار داد با شرکت های ونزوئلایی محصول مشترک تولید خواهند داشت که در این حوزه در برخی قراردادها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم پارک فناوری پردیس 80 درصد پیشرفت دارد

فاز دوم پارک فناوری پردیس 80 درصد پیشرفت دارد