مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-13ورزشي

رویداد ورزشی دانش آموزان ابتدایی نشاط محور است


ناظر کل مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور گفت: رویداد ورزشی دانش آموزان ابتدایی که جشنواره ای برگزار می شود، نشاط محور و در راستای ارتقای توانمندی داختران دانش آموز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حکیم زاده پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی سرپرستان تیم های ورزشی دختران در اردبیل اظهار کرد: سی و دومین دوره مسابقات فوتسال و والیبال دانش آموز دختر مقطع ابتدایی سراسر کشور با حضور استان های مختلف در حال برگزاری است که امیدواریم در چهار روز برگزاری این رویدادها فرصت همراهی و تعاملات بیشتر دانش آموزان، سرپرستان، مربیان و اولیا را شاهد باشیم.

وی از تدارک شایسته اردبیل در میزبانی این رقابت ها قدردانی کرد و گفت: همکاران ما در قالب سرپرستان تیم های ورزشی از استان های مختلف افراد با تجربه و با اخلاق هستند و یقین داریم این مسابقات با آرامش کامل و بدون حاشیه برگزار خواهد شد.

ناظر کل مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور حفظ شعائر اسلامی را با نظارت دقیق سرپرستان و مربیان در برگزاری این رویداد یادآور شد و تصریح کرد: همه وظیفه داریم تا کمی ها و کاستی ها را نادیده گرفته و با همدلی بیشتر در برگزاری جشنواره تلاش و همتی راستین داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ورزشی دانش آموزان ابتدایی نشاط محور است

رویداد ورزشی دانش آموزان ابتدایی نشاط محور است