مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 04:152023-08-08سياسي

اوکراین : فرد مظنون به دست داشتن در طرح توطئه ترور زلنکسی بازداشت شد


بر اساس بیانیه سرویس امنیت اوکراین ، نام زن بازداشت شده که مظنون به جاسوسی برای روسیه است به طور علنی اعلام نشده اما وی اهل منطقه میکولایف در جنوب اوکراین است.

- روزنامه اصولگرا : با اجرای لایجه حجاب ، به وفور شاهد درگیری هایی مانند نارنجستان شیراز خواهیم بود زینب زمان علاوه بر حبس، ممنوع المعاشرت هم شد چرا کودکان به همه چیز “نه” می گویند؟ امروز با سهراب سپهری : در گلستانه چه بوی علفی می آمد .

تا شقایق هست، زندگی باید کرد رییس انجمن روابط عمومی ایران:  نظارت صدا و سیما بر شبکه نمایش خانگی دور زدن قانون است!   کنایه آذری جهرمی به زاکانی درباره ریزش خلازیر و واکنش ارگان شهرداری: پروژه مشترک ضد انقلاب، مافیای ساخت و ساز غیر مجاز و مدیران ناکارآمد قبلی (+ عکس ) برادر زینب زمان: خواهرم علاوه بر حبس، ممنوع المعاشرت هم شد روزنامه فرهیختگان: نزدیک به دو دهه ارشاد ون محور نتیجه اش را در پاییز 1401 نشان داد کارشناس محیط زیست: در دهه هفتاد همایش چگونه از شر دریاچه ارومیه خلاص شویم در دانشگاه تبریز برگزار شد / ما به دست خودمان این بلا را سر دریاچه آوردیم چرا باید از کودکان در مقابل آلودگی هوا بیشتر مراقبت کنیم؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین : فرد مظنون به دست داشتن در طرح توطئه ترور زلنکسی بازداشت شد

اوکراین : فرد مظنون به دست داشتن در طرح توطئه ترور زلنکسی بازداشت شد