مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-02اقتصادي

تمایل سرمایه گذار عراقی برای سرمایه گذاری در پروژه شهرداری کرمانشاه


شهردار کرمانشاه با بیان اینکه یک سرمایه گذار عراقی تمایل به سرمایه گذاری در پروژه میلاد دارد، گفت: قرارداد سرمایه گذاری شهربازی کرمانشاه نیز به زودی امضا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در حاشیه جلسه با سرمایه گذاران پروژه های شهری، اظهار کرد: در این جلسه موضوعات مختلفی در حوزه طرح های سرمایه گذاری شهرداری مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاد شد.

  وی با بیان اینکه یک سرمایه گذار عراقی تمایل به سرمایه گذاری در پروژه میلاد دارد، افزود: این پروژه قریب به 50 هزار مترمربع ساخت و ساز و بیش از 1500 پارکینگ در مفصل قسمت جدید و قدیم شهر قرار دارد و در قالب سه برج است که شامل فعالیت های پزشکی، تجاری و اقامت گاهی است.

  شهردار کرمانشاه بیان کرد: با توجه به جانمایی این پروژه میان دو بلوار 45 متری مصطفی امامی و بلوار شهید بهشتی بار ترافیکی و میزان پارکینگ آن محاسبه شده و افتتاح آن تعداد سفرها به بافت فرسوده را کاهش می دهد و از سوی دیگر  ساماندهی بخش پزشکی آن نیز موجب کاهش تراکم ترددها به پارکینگ شهرداری و تسهیل تردد شهروندان شود.

  وی با اشاره به تمایل دو سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در پروژه شهربازی کرمانشاه نیز، ادامه داد: این سرمایه گذاری در اولویت قرار گرفته است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل سرمایه گذار عراقی برای سرمایه گذاری در پروژه شهرداری کرمانشاه

تمایل سرمایه گذار عراقی برای سرمایه گذاری در پروژه شهرداری کرمانشاه