مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-21اقتصادي

کنجد پاشی بر روی نان در استان قزوین ممنوع شد


سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از ممنوعیت هرگونه کنجددار کردن نان و سایر ادویه ها و طعم دهنده ها بر روی نان در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید خدایاری بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از بازارچه برکت واقع در منطقه مینودر با بیان این مطلب افزود: بر اساس تصمیم کارگروه آرد و نان شهرستان قزوین و با تاکید فرماندار شهرستان استفاده از هرگونه کنجد و سایر ادویه جات مثل تحت عنوان (خشخاشی، تخم سیاه و غیره) ممنوع شد.

وی اضافه کرد: ممنوعیت این موارد تا جایی است که نانوایان نیز حق دریافت هیچ گونه کنجد و سایر ادویه ها و طعم دهنده ها بنابر خواست مشتریان را ندارند.

خدایاری تصریح کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مردم در مصرف نان، جلوگیری از تخلف در افزایش قیمت و دریافت هزینه های نامتعارف از شهروندان است.

به گفته این مسئول این موارد در تمام نانوایی ها لازم الاجرا بوده و در مشاهده هرگونه تخلف از این موارد با برخوردهای قانونی همراه است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می توانند در صورت مشاهده هرگونه استفاده از کنجد در نانوایی ها موضوع را به سامانه 124 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنجد پاشی بر روی نان در استان قزوین ممنوع شد

کنجد پاشی بر روی نان در استان قزوین ممنوع شد