مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-22سياسي

پیروزی های به دست آمده نتیجه اتحاد و همبستگی گروه های فلسطینی و حزب الله لبنان است


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین و شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان، - مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین و شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان، در خصوص موضوعات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در گفت وگو با اسماعیل هنیه گفت: ما از پیروزی های اخیر شما بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم این پیروزی ها ادامه یابد.

ولایتی تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی هر چه در جهت حفظ خود تلاش می کند با شکست مواجه می شود و در نهایت نیز با چالش ها و شکست های بیشتری روبرو خواهد شد و ایستادگی شما و برادران فلسطینی در برابر دشمنان، موجب افتخار است و بی تردید پیروزی با شماست.

رییس دفتر سیاسی حماس نیز از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت قدردانی کرد و گفت: این پیروزی ها با اتحاد و همراهی کشورها و ملت های دوست و به ویژه ایران محقق شده و ان شاءالله رژیم صهیونیستی را شکست خواهیم داد و آنچه مقاومت در کرانه باختری انجام داده ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی های به دست آمده نتیجه اتحاد و همبستگی گروه های فلسطینی و حزب الله لبنان است

پیروزی های به دست آمده نتیجه اتحاد و همبستگی گروه های فلسطینی و حزب الله لبنان است