مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-02سياسي

مدیریت سیلاب ها با ایجاد شهرهای اسفنجی در گلستان


عضو هیئت مشورتی استاندار گلستان به برنامه ریزی برای مدیریت سیلاب ها با ایجاد شهرهای اسفنجی در استان تأکید کرد و گفت: این مهم با تعامل بین دستگاهی و مردم محقق می شود.

- ایسنا/گلستان عضو هیئت مشورتی استاندار گلستان به برنامه ریزی برای مدیریت سیلاب ها با ایجاد شهرهای اسفنجی در استان تأکید کرد و گفت: این مهم با تعامل بین دستگاهی و مردم محقق می شود.

سیدمحسن حسینی صبح چهارشنبه 11 مردادماه 1402 در دیدار با مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری گلستان، اظهار کرد: برنامه ریزی برای مدیریت سیلاب های شهری یکی از مؤلفه های مهم در مدیریت یکپارچه منابع آب است.

وی با بیان اینکه آب یک مقوله چندوجهی است، ادامه داد: حل مشکلات این حوزه نیازمند تعامل و همکاری بین بخشی و همه جانبه دارد و قطعاً یک دستگاه به تنهایی نمی تواند به آن بپردازد.

عضو هیئت مشورتی استاندار گلستان با تأکید به اینکه بسیاری از دست اندرکان از قبیل هواشناسی، بنادر و دریانوردی و حتی شهرداری ها با موضوع آب درگیر هستند، افزود: در این میان بزرگترین قشری که نقش اساسی در مدیریت یکپارچه منابع آب دارند مردم هستند.

وی با اشاره به برخی راهکارها و مؤلفه های مدیریت یکپارچه منابع آب و فعالیت های دفتر فنی، امور عمرانی، حمل ونقل و ترافیک استانداری گلستان در این زمینه، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت سیلاب ها با ایجاد شهرهای اسفنجی در گلستان

مدیریت سیلاب ها با ایجاد شهرهای اسفنجی در گلستان