مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-10سياسي

ساخت شهر جدید چهارم و 3 شهرک در اصفهان در دست پیگیری است


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان، ساخت شهر جدید چهارم و 3 شهرک در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاری قرآن در بیست و یکمین جلسه قرارگاه مسکن، وضعیت پیشرفت اجرایی شهر جدید چهارم استان و شهرک های جی، مورچه خورت و سپاهان شهر را تشریح کرد و اظهار داشت: برای شهر جدید چهارم استان اصفهان مصوبه شورای برنامه ریزی و شورای عالی اخذ شده و پیگیری های لازم جهت دریافت مصوبه هیئت دولت به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه مشاور برای انجام مطالعات طرح جامع این شهر انتخاب شده است، گفت: در حال حاضر در مرحله عقد قرارداد با شرکت عمران شهرهای جدید است؛ همچنین تاکنون مشاور در این رابطه پیش طرحی را آماده کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: حدود 40 تا 50 هزار واحد در این شهر جدید بارگذاری می شود و پس از تصویب طرح جامع و اخذ مصوبه هیئت دولت، اقدامات اولیه انجام می شود.

قاری قرآن افزود: همزمان مبحث ورود سرمایه گذار برای اجرای این شهر از طریق برگزاری جلساتی با حوزه وزارتی و بخش خصوصی در حال پیگیری است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای شهرک مورچه خورت، جی و سپاهان شهر، خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از یکهزار و 400 هکتار اراضی مورد نظر شناسایی شده، جلساتی در این رابطه برگزار و برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت شهر جدید چهارم و 3 شهرک در اصفهان در دست پیگیری است

ساخت شهر جدید چهارم و 3 شهرک در اصفهان در دست پیگیری است