مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-09اقتصادي

پیش فروش بلیت های اتوبوس اربعین از شنبه


پیش فروش بلیت های اتوبوس برای اربعین در حالی از شنبه آغاز می شود که رییس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری از احتمال افزایش قیمت بلیت ها به دلیل یک سر خالی بودن آنها خبر داد.

- 70 تا 75 درصد ظرفیت اتوبوسرانی به اربعین اختصاص می یابد وی با بیان اینکه زیرساخت های فروش اینترنتی یا رزرو برای بازگشت زائران نیز در حال ایجاد است، افزود: زائران باید در این خصوص برنامه ریزی های خود را در بازگشت به کشور و ورود به مرزها انجام دهند.

زائرانی که در برگشت از سمت عراق وارد کشور می شوند شاید برنامه زمان بندی به دقت برای آنها انجام نشود لذا در این خصوص حداکثر شش ساعت برای انتقال و جابجایی زائران در نظر گرفته شده است که کسانی که بلیت رزو کرده اند، فارغ از هرگونه ناوگانی که در لحظه ورود به کشور موجود باشد کار جابه جایی انجام می شود در غیر این صورت زوار منتظر اتوبوس مورد نظر خود می شوند.

احتمال افزایش قیمت بلیت اتوبوس برای اربعین در این راستا احمدرضا عامری -رییس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری- به ایسنا اعلام کرد: قیمت بلیت های اربعین هنوز اعلام نشده و همچنان به نرخ سابق است؛ اما باید برای قیمت های اربعین تصمیم گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اتوبوس ها یک سر خالی هستند، یعنی زائران از مبداهای خود به سمت مرز حرکت می کنند و اتوبوس خالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش فروش بلیت های اتوبوس اربعین از شنبه

پیش فروش بلیت های اتوبوس اربعین از شنبه