مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-22سياسي

ارتش جمهوری اسلامی 48 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است


معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی افتخار این را دارد که 48 هزار شهید در راه انقلاب تقدیم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ کیومرث شرفی ظهر سه شنبه در نخستین یادواره 1309 شهید نیروی زمینی ارتش و سالگرد شهادت سرلشگر قهرمان دودانگه با بیان شهدای همدان افتخار وطن هستند، اظهار کرد: شهید دودانگه قهرمان بزرگ وطن بود که داوطلبانه در گردان 225 به مصاف دشمن رفت.

وی افزود: شهدا زنده هستند و ناظر بر اعمال ما، شهدای مدافع حرم نیز که در دفاع از حرم آل الله ایستادگی کردند مقامی والایی دارند.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن شناسی شهدا حرف نداشت چراکه با تشخیص به موقع برای وطن و دین افتخارآفرینی کردند، گفت: 14 ماه سنندج در دست ضد انقلاب بود و شهید صیاد شیرازی به همراه نیروهای تیپ زمینی ارتش نبرد 22 روزه را علیه دشمن آغاز کردند و افتخار آفریدند.

امیرسرتیپ شرفی خاطرنشان کرد: نیروهای هوایی، ارتش و سپاه در کنار مردم در مقابل دشمن ایستادند و امروز ما امن ترین کشور هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا به ما یاد دادند در مقابل مستکبرین و ظالمان عالم سر خم نکنیم، بیان کرد: امروز دشمن شیوه خود را تغییر داده و اندیشه جوانان را نشانه رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش جمهوری اسلامی 48 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

ارتش جمهوری اسلامی 48 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است