مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 22:002023-07-31سياسي

گنج عاشورا را می توان با بصیرت استخراج کرد


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه برخی ها ظاهر دین دارند، اما محتوای دین را رها کردند، گفت: شمر در ظاهر دیندار و در باطن بی دین بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام جعفر رعایتی امشب در مراسم عزاداری دهه دوم محرم در حسینیه عاشقان ولایت ساری، با اشاره به اینکه خدای متعال برای مومنین سه استثنا گذاشته است، اظهار کرد: یک زمان، شب قدر است که از هزاران شب بالاتر است، یکی دیگر مکان است مثل مسجد الحرام و دیگری انسان است، مثل پیامبر (ص)، اهل بیت (ع)، شهدا و علما هستند.

وی با بیان اینکه پیامبر (ص) بهشت و جهنم را در زمان نبوت دیده است، افزود: پیامبر (ص) فرمودند امام حسین(ع) کشتی نجات و پیشروی عزت، فخر و گنج است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه امام راحل وقتی از فرانسه به ایران آمدند، با شهید عراقی به زیارت شاه عبدالعظیم حسنی رفتند، اضافه کرد: امام راحل به زیارت مزار شهید طیب رفتند و گفتند دعا کنید مثل شهید طیب عاقبت بخیر شویم.

رعایتی به بیان ویژگی های شهید طیب هم پرداخت و خاطرنشان کرد: شهید طیب وقتی به کربلا رفت با امام حسین(ع) عهد بست که دیگر دست به کار های خلاف نزد و به مردم کمک کند که در آخر مستجاب الدعوه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنج عاشورا را می توان با بصیرت استخراج کرد

گنج عاشورا را می توان با بصیرت استخراج کرد