مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 11:112023-08-14سياسي

بمبارانی که باعث ساخت بزرگترین بیمارستان خیرساز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، صحبت از خیریه و خیرساز که می شود یاد این جمله می افتم که زنجان بهشت خیران است یا جمله ای با این مضمون، چرا که زنجان به دارا بودن انجمن ها و موسسات خیریه متعدد زبانزد است.

اما در این میان به دعوت یکی از قدیمی ترین و از قضا فعال ترین و موثرترین موسسات خیریه یعنی موسسه خیریه مجتمع پزشکی ولیعصر(عج) برای بازدید از این مجموعه راهی شدم، اول صبح آن هم برای صبحانه کاری.

تعدادمان زیاد نبود و خوب چند نفر از همکاران دعوت شده هم تشریف نیاورده بودند، محمدرضا نهاوندی پور، مدیرکل جهاد کشاورزی اسبق در مورد بزرگترین بیمارستان خیرساز کشور لب به سخن گشود.

اما در این میان اصل قصه این نوشته آن است که زنجان تا سال 64 فقط 64 تخت بیمارستانی شامل 24 تخت در شفیعیه که توسط خیر تبریزی احداث شده بود و 40 تخت هم در بیمارستان شهید بهشتی داشته و با وجود خط شکن بودن زنجانی ها در جبهه های جنگ، هیچ مجروح جنگی در زنجان مورد مداوا قرار نمی گرفت، چرا که امکاناتی نبود.

تا اینکه با آغاز بمباران شهرها در دوران دفاع مقدس و بمباران کوچه بینش در تغییر شیفت دانش آموزان که منجر به شهید و مجروح شدن دانش آموزان موجب شد تا کمبود امکانات شهر نمود پیدا کند و همین مبنای پیشگامی جمعی از زنجانی ها برای احداث بیمارستان در شهر شد که امام جمعه وقت آیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمبارانی که باعث ساخت بزرگترین بیمارستان خیرساز شد

بمبارانی که باعث ساخت بزرگترین بیمارستان خیرساز شد